donderdag 8 augustus 2013

nieuwe start


 
 
 
Beste man

Nee, niet weer een nieuwe stap naar jou. Ik heb je al die jaren al mijn liefde gegeven. Ik ben op, ik kan niets meer geven. Ik moet ook wat terug krijgen. Jouw ziel blijkt van ijs te zijn. Alles  draait alleen maar om jou. De scheuren die mijn hart heeft opgelopen van al die jaren krijgen littekens. Voordat ik helemaal geen hart meer voor mijzelf heb ga mij zelf nu op nummer één zetten. Ik ga voortaan niet meer de dingen doen die jij alleen maar leuk vind. Nee, ik ga alleen maar de dingen doen die in mijn leven passen.  Als jij daar ook in past ben je welkom anders heb je pech. Ik ga nu nog maar een geest worden van wie ik was.

Ik ga mij zelf zoeken  en ik zal mijn nieuwe zelf vinden. Jij zal gaan zoeken naar mijn oude ik.
Je zal aan mensen gaan vragen waar ik ben gebleven. Of ze mij de laatste dagen nog hebben gezien. Vergeet het maar. Ook zij zullen mij gaan missen, ook zij zullen zich gaan afvragen waar mijn ik is gebleven. Je gaat mijn Facebook statussen bijhouden om te kijken of ik het nog over jou heb. Om te kijken waar en wie ik nog ben. Je gaat de foto's die ik plaats van mij zelf niet meer herkennen. Je zal gaan denken wie is die vrouw? Ze straalt zoveel zelfvertrouwen uit. Ze komt zo sterk over.
 
Ik wens je veel geluk met zoeken. Als je haar vind doe ze maar de groeten. Ik ga verder. Verander met mij mee en ik zal ooit weer in je armen vallen. Maar nu kiest deze dame voor zich zelf.   

 

Misschien tot ziens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten